Τετάρτη 18 Μαΐου 2022

 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ:ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:H ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΛΗ

ΟΜΟΡΦΟ ΑΙΓΙΟ:Η πόλη των κήπων και των κυμάτων


Η γωνιά με το υλικό για την πόλη μας

Το Αίγιο στο πλανήτη.......
και στον χάρτη.....

Το Αίγιο βρίσκεται στην Πελοπόννησο και συγκεκριμένα εδώ....
Τότε ............

και τώρα..........



Αυτή είναι η πόλη μας....

Όταν στο Αίγιο θα βγω εγώ να περπατήσω........


Βρίσκω τον σπίτι μου  στον υπολογιστή....

Μαθαίνω την διεύθυνσή μου.....
Γνωρίζω τον υδροβιότοπο........
και τον ζωγραφίζω......



Γνωρίζω το λαογραφικό μουσείο.......το σπίτι του Ανδρέα Λόντου..

την  Μητρόπολη του Αιγίου......
τα Ψηλά Αλώνια......

φτιάχνω την πόλη μου......
Από την Πάτρα Πατρινός ,από το χωριό χωριάτης
από το ωραίο Αίγιο είσαι.....ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΗΣ!!!!!!!!!

Τα εργαστήρια δεξιοτήτων πραγματοποιήθηκαν με την καθοδήγηση  της  εκπαιδευτικού  κ. Κυριακοπούλου.
Αγαπητοί γονείς ευχαριστούμε θερμά για την βοήθειά  και την στήριξή σας......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου